DRUKUJ
2018-11-06

Funkcjonowanie systemu zarządzania i kontroli
POPC

Cel kontroli 

Sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 w Instytucji Pośredniczącej w okresie 1.07.2017 r. – 30.06.2018 r.

Zakres kontroli 

  1. wybór do dofinansowania projektów konkursowych i pozakonkursowych,
  2. podpisywanie umów/porozumień o dofinansowanie,
  3. wykonywanie kontroli projektów,
  4. rozliczanie projektów,
  5. przekazywanie dokumentów niezbędnych do sporządzenia przez IZ RZW oraz deklaracji zarządczej i rocznego podsumowania,
  6. przygotowywanie deklaracji wydatków,
  7. monitorowanie postępów w realizacji celów osi priorytetowych,
  8. osiąganie celów pośrednich i końcowych osi priorytetowych, określonych w POPC, w formie wskaźników produktu i finansowych, kluczowych etapów wdrażania oraz celów końcowych określonych dla wskaźników rezultatu,
  9. prawidłowość i kompletność danych wprowadzanych do systemu SL2014,
  10. poprawność realizacji zadań z zakresu informacji i promocji,
  11. zapobieganie, wykrywanie, informowanie, korygowanie nieprawidłowości, w tym nadużyć finansowych,
  12. zachowanie właściwej ścieżki audytu dla realizowanych procesów oraz przestrzeganie zasad przechowywania dokumentów.

Termin kontroli

29.05.2018 r. – 31.08.2018 r.