Rozeznanie rynku na nagrania video i transmisje
internetowe
Miejsce i sposób składania ofert
Zapraszamy do składania ofert na nagrania video i transmisje internetowe. Oferty należy przesłać wyłącznie w wersji elektronicznej do 4 października 2019 r. na adres jan.kujawski@miir.gov.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
jan.kujawski@miir.gov.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Jan Kujawski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
22 273 86 30
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na nagrywaniu dźwięku i obrazu wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń (spotkań, konferencji, webinariów itp.) oraz ich transmisji on-line (streaming video) wraz z wykonaniem napisów na żywo (symultanicznego przekazu tekstowego), poprzez strony internetowe administrowane przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, w tym także usługi montażu i utrwalenia materiałów transmitowanych. W ramach Umowy Zamawiający może zlecić usługi dodatkowe takie jak:
- wykonanie audiodeskrypcji jako pliku postprodukcyjnego;
- zrealizowanie audiodeskrypcji na żywo;
- wykonanie tłumaczenia na język migowy (PJM);
- wykonanie napisów rozszerzonych, transkrypcji obrazu i dźwięku do materiałów wideo.
- zrealizowanie webinarium w serwisie Facebook
Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności z Programu Pomoc Techniczna 2014-2020.
Informacja o wybranym wykonawcy
Data wpłynięcia oferty: 4 października 2019 r.