Określenie przedmiotu dialogu technicznego
Prowadzony dialog techniczny ma na celu umożliwienie Zamawiającemu poznanie rozwiązań technicznych, organizacyjnych, technologicznych i kosztowych oferowanych na rynku w dziedzinie współpracy z twórcami treści internetowych.
Celem prowadzonego dialogu technicznego jest:
- konsultacja z podmiotami profesjonalnie świadczącymi usługi w zakresie tworzenia treści video lub audio emitowanych w internecie.
- pozyskanie przez Zamawiającego wiedzy i informacji, które mogą być wykorzystane przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, przygotowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określeniu warunków umowy, z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji.
Miejsce i termin składania wniosków
- Wnioski o dopuszczenie do Dialogu należy składać mailowo na adres: agnieszka.santarek-bereza@miir.gov.pl
- W tytule maila proszę wpisać „Dialog techniczny – Ambasador marki Fundusze Europejskie”
- Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w Dialogu stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
- Termin składania wniosków: 22 listopada 2019 r.
- Zamawiający planuje rozpocząć spotkania z poszczególnymi Uczestnikami od 26 listopada 2019 r.