Cel kontroli
Sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 w Instytucji Pośredniczącej w okresie od 1 lipca 2016 – 31 sierpnia 2017.
Zakres przedmiotowy kontroli
- Wybór projektów do dofinansowania w trybie konkursowym
- Podpisywanie umów o dofinansowanie
- Rozliczanie projektów
- Przekazywanie dokumentów niezbędnych do sporządzenia przez IZ rocznego zestawienia wydatków oraz deklaracji zarządczej i rocznego podsumowania
- Przygotowywanie deklaracji wydatków
- Wykonywanie kontroli projektów
- Monitorowanie postępów w realizacji celów osi priorytetowych
- Poprawność realizacji zadań z zakresu informacji i promocji
- Prawidłowość i kompletność danych wprowadzanych do SL2014
- Zapobieganie, wykrywanie, informowanie i korygowanie nieprawidłowości, w tym nadużyć finansowych
- Zachowanie właściwej ścieżki audytu
Termin kontroli
6 czerwca – 15 września 2017 r.”