Termin kontroli
19-21 września 2017 roku
Podstawa prawna
§ 8 Porozumienia w sprawie powierzenia Centrum Projektów Europejskich zadań związanych z prowadzeniem kontroli w ramach programów Europejskiej Współpracy Terytorialnej z dnia 20 lipca 2015 roku
Zakres kontroli
Celem kontroli była ocena wykonania obowiązków Kontrolera Krajowego – Centrum Projektów Europejskich, dla Programów Europejskiej Współpracy Terytorialnej 2014-2020 w zakresie:
- weryfikacji częściowego wniosku o płatność,
- przygotowania i stosowania metodyki doboru próby dokumentów do kontroli;
- przeprowadzania weryfikacji procedur w zakresie udzielania zamówień publicznych;
- przeprowadzania kontroli na miejscu realizacji projektu
- prowadzenia rejestru nieprawidłowości,
- pomniejszania wydatków nieprawidłowych;
- realizacji i monitorowania wdrożenia zaleceń otrzymanych w wyniku kontroli/audytów zewnętrznych,
- opracowania i wdrożenia procedur wewnętrznych,
- zarządzanie uprawnieniami użytkowników systemu IMS,
- przechowywania dokumentów.