2017-04-25

Nabór na stanowisko prezesa zarządu BZPG „Stomil” S.A.

Rada Nadzorcza Bydgoskich Zakładów Przemysłu Gumowego „Stomil” S.A. z siedzibą w Bydgoszczy ogłasza wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko: Prezesa Zarządu

Postępowanie kwalifikacyjne odbywa się na podstawie i zgodnie z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2003 roku w sprawie przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko członka zarządu w niektórych spółkach handlowych (Dz. U. Nr 55 poz. 476 z późn. zm).

Pisemne zgłoszenia kandydatów/kandydatek można składać do 18 maja 2017 r. do godz. 14.00 w siedzibie Spółki przy ul. Toruńskiej 155, 85-950 Bydgoszcz, w dni robocze w Biurze Zarządu Spółki od godz. 9.00 do godziny 14.00 lub przesyłać pocztą. Zgłoszenie powinno zostać złożone w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Prezesa Zarządu Bydgoskich Zakładów Przemysłu Gumowego „Stomil” S.A. z siedzibą w Bydgoszczy – nie otwierać”.

O dochowaniu terminu złożenia zgłoszenia decydowała będzie data i godzina doręczenia przesyłki do siedziby Spółki.

Kandydaci/kandydatki powinni spełniać następujące warunki (niezbędne):

  1. mieć ukończone studia wyższe,
  2. posiadać co najmniej siedmioletni staż pracy, w tym pięć lat na stanowisku kierowniczym,
  3. korzystać z pełni praw publicznych,
  4. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,
  5. nie podlegać określonym w przepisach ograniczeniom lub zakazom zajmowania stanowiska członka zarządu w spółkach prawa handlowego,
  6. złożyć Ministrowi Finansów i Rozwoju oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego (dotyczy kandydatów urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.).

Dokumenty, o których mowa w punkcie 6, powinny zostać złożone Ministrowi Finansów i Rozwoju w terminie od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia najpóźniej do dnia złożenia przez kandydata/kandydatkę zgłoszenia.

Dodatkowe wymagania (preferowane):

  1. wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie ekonomii, zarządzania lub techniczne,    
  2. zajmowanie stanowisk w spółkach kapitałowych,
  3. doświadczenie w procesach restrukturyzacji i prywatyzacji przedsiębiorstw,
  4. znajomość branży chemicznej, w  szczególności w zakresie  przemysłu gumowego,
  5. znajomość języka obcego potwierdzona stosownym certyfikatem.

Zgłoszenie kandydata/kandydatki powinno zawierać:

  1. życiorys (CV) oraz list motywacyjny, opatrzone własnoręcznym podpisem,
  2. oświadczenie o ukończeniu studiów wyższych,
  3. oświadczenie o co najmniej 7-letnim stażu pracy, w tym co najmniej 5-letnim doświadczeniu na stanowisku kierowniczym,
  4. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  6. oświadczenie o niepodleganiu określonym w przepisach prawa ograniczeniom lub zakazom zajmowania stanowiska członka zarządu w spółkach prawa handlowego,
  7. oświadczenie o złożeniu Ministrowi Finansów i Rozwoju oświadczenia lustracyjnego w związku z wszczęciem postępowania kwalifikacyjnego na wyżej wymienione stanowisko lub oświadczenie o złożeniu Ministrowi Finansów i Rozwoju informacji o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego (dotyczy kandydatów urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.)
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata przez Spółkę dla celów postępowania kwalifikacyjnego,
  9. zaświadczenie o niekaralności wydane nie wcześniej niż 30 dni przed złożeniem oferty,
  10. dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i co najmniej siedmioletni staż pracy kandydatów/kandydatek, w tym co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym - w oryginałach lub odpisach; odpisy dokumentów mogą być poświadczone przez kandydata/kandydatkę; w takim przypadku w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej kandydat/kandydatka jest zobowiązany do przedstawienia Radzie Nadzorczej oryginałów lub urzędowych odpisów poświadczonych przez siebie dokumentów, pod rygorem wykluczenia z dalszego postępowania kwalifikacyjnego,
  11. informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem/kandydatką (adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej i telefon kontaktowy).

Zgodnie z art. 7 ust 1 i 2, w związku z art. 4 pkt 39 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1721, z późn. zm.) kandydat urodzony przed 1 sierpnia 1972 r. winien złożyć Ministrowi Finansów i Rozwoju stosowne oświadczenie lustracyjne (dokument lustracyjny kierowany do Ministrowi Finansów i Rozwoju powinien zawierać dokładną informację o podmiocie, w którym ma miejsce postępowanie kwalifikacyjne). Stosownie do art. 7 ust. 3 i 3a ww. ustawy kandydat, który składał już oświadczenie lustracyjne, zwolniony jest ze złożenia oświadczenia lustracyjnego, przy czym osoba taka zobowiązana jest do złożenia Ministrowi Finansów i Rozwoju informacji o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego.

W toku postępowania kwalifikacyjnego kandydat/kandydatka może przedstawiać Radzie Nadzorczej dodatkowe dokumenty.

Zgłoszenia niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po upływie terminu do ich przyjmowania nie podlegają rozpatrzeniu a kandydaci/kandydatki nie wezmą udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.

Rada Nadzorcza zastrzega, że nie będzie rozpatrywać odwołań kandydatów/kandydatek, których zgłoszenia nie spełniają wymogów określonych w niniejszym ogłoszeniu.

Informacje o BZPG „STOMIL” S.A. kandydaci na stanowisko Prezesa Zarządu będą mogli uzyskać w terminie od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia do dnia 17 maja 2017 r. (włącznie), w siedzibie BZPG „STOMIL” S.A. w Bydgoszczy przy ul. Toruńskiej 155. Każdy kandydat przed udostępnieniem mu przedmiotowych dokumentów składa oświadczenie zawierające m.in. zobowiązanie do traktowania informacji uzyskanych o Spółce jako poufnych.

Zgłoszenia kandydatów/kandydatek zostaną otwarte na posiedzeniu Rady Nadzorczej do dnia 20 maja 2017 r.

Rozmowy kwalifikacyjne

Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy przedłożyli w wymaganym terminie zgłoszenia spełniające wymogi formalne, przeprowadzone będą w siedzibie Spółki od dnia 3 do 10 czerwca 2017 r. w sali konferencyjnej na I piętrze budynku biurowego.

Kandydaci/kandydatki zostaną powiadomieni o dokładnym terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie i na adres poczty elektronicznej wskazany w zgłoszeniu.

Zakwalifikowanie przez Radę Nadzorczą choćby jednego kandydata do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego jest wystarczające do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatem na stanowisko Prezesa Zarządu Rada Nadzorcza będzie oceniała:

  1. wiedzę w zakresie działalności spółki oraz o sektorze, w którym działa spółka,
  2. znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i kierowaniem zespołami pracowników,
  3. znajomość zasad funkcjonowania spółek handlowych, ze szczególnym uwzględnieniem spółek z udziałem Skarbu Państwa, znajomość zasad wynagradzania w spółkach z udziałem Skarbu Państwa oraz ograniczeń prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne,
  4. doświadczenie niezbędne do wykonywania funkcji członka zarządu w spółce,
  5. znajomość zasad nadzoru właścicielskiego, audytu i kontroli finansowej przedsiębiorstwa, sprzedaży oraz rachunkowości zarządczej.

Niezgłoszenie się kandydata/kandydatki na rozmowę kwalifikacyjną (bez względu na przyczynę) uznane będzie za rezygnację kandydata/kandydatki z udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.

Rada Nadzorcza zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania kwalifikacyjnego w każdym czasie, bez podania przyczyn i bez wyłonienia kandydata.

Rada Nadzorcza powiadamia kandydatów/kandydatki o zakończeniu i wyniku postępowania kwalifikacyjnego na adresy poczty elektronicznej, które zostały podane w zgłoszeniach.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..