Petycja wielokrotna w sprawie podjęcia działań w zakresie zmiany organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej, zasad wykonywania zadań przez administrację geodezyjną i kartograficzną oraz stworzenia jednolitego oprogramowania do prowadzenia przez administrację geodezyjną i kartograficzną baz danych.
Do Ministra Inwestycji i Rozwoju wpłynęły petycje z dn. 15 lutego, 22 lutego i 27 marca 2018 r.
Z uwagi na tożsamość zagadnienia podnoszonego w ww. petycjach, zostały one zakwalifikowane jako petycja wielokrotna w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. z 2017 r. poz. 1123, z późn. zm.) oraz postanowiono o ich łącznym rozpoznaniu.
Stosownie do art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach ogłasza się, że do dnia 5 czerwca 2018 r. Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju oczekuje na dalsze petycje w tej sprawie.
Data oczekiwania na dalsze petycje: 5 czerwca 2018 r.
Komórka rozpatrująca petycję: Departament Architektury, Budownictwa i Geodezji
Data udzielenia odpowiedzi: 7 listopada 2018 r.