Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- BDG-V.2611.16.2018.MB Remont pomieszczeń MIiR.
- Przedmiot zamówienia
- Remont pomieszczeń MIiR.
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- przetarg nieograniczony
- Wadium
- 50.000,00 PLN
- Ogłaszający
- Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
- Województwo
- MAZOWIECKIE
- Powiat
- Warszawa
- Miasto
- Warszawa
- Ulica
- ul. Wspólna
- Numer budynku
- 2/4
- Data publikacji od
- 2018-04-17
- Data publikacji do
- 2019-01-06
- Termin składania ofert
- 2018-05-08 10:00
- Numer ogłoszenia
- BDG-V.2611.16.2018.MB
BDG-V.2611.16.2018.MB Remont pomieszczeń MIiR.
Termin składania ofert upływa 8 maja 2018 r. o godz. 10:00.
Oferty należy składać w siedzibie Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2/4, w Kancelarii Głównej Ministerstwa.
Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia przez wykonawców wizji lokalnej w siedzibie Ministerstwa. W celu udziału w wizji wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia osobie uprawnionej
do kontaktowania się z wykonawcami, o której mowa w pkt 18.7 SIWZ, w formie przewidzianej
w Rozdziale 18 SIWZ, nazwisk osób, które wezmą udział w wizji. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona 24-04-2018 r. o godz. 10:00. Osoby, które przybędą na wizję (recepcja Ministerstwa ul. Wspólna 2/4) zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości.
Poniżej zamieszczone zostały następujące pliki:
1. Ogłoszenie o zamówieniu 16.2018.MB opublikowane dnia 2018-04-17,
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ),
3. Załącznik nr 1 – dokumentacja projektowa,
4. Załącznik nr 2 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
5. Załącznik nr 3 – przedmiar,
6. Załącznik Nr 4 – istotne postanowienia umowy,
7. Załącznik Nr 5 – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
8. Załącznik Nr 6 – wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,
9. Załącznik Nr 7 – wzór informacji, że wykonawca nie należy/należy do grupy kapitałowej,
10. Załącznik Nr 8 – wzór wykazu robót budowlanych,
11. Załącznik Nr 9 – wzór wykazu osób na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu,
12. Załącznik Nr 10 – wzór wykazu osób do oceny w kryterium „doświadczenie kierownika robót”,
13. Załącznik Nr 11 – wzór Formularza Ofertowego,
14. Kosztorysy ofertowe.
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) z dnia 25 kwietnia 2018 r.
Zamawiający informuje, że dokonał modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w zakresie formularza ofertowego stanowiącego „Załącznik Nr 11 Formularz Ofertowy 16.2018.MB” poprzez zastąpienie go nowym formularzem ofertowym o nazwie „Załącznik Nr 11 Formularz Ofertowy 16.2018.MB po modyfikacji”.
Terminy składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie.
Powyższa zmiana treści stanowi integralną część SIWZ. Wykonawcy składając ofertę wypełniają zmodyfikowany formularz ofertowy o nazwie „Załącznik Nr 11 Formularz Ofertowy 16.2018.MB po modyfikacji”, dostępny do pobrania w części załączniki, poniżej.
Wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 26 kwietnia 2018 r.
Wyjasnienia tresci SIWZ znajdują w części załączniki, poniżej w pliku: "Wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 26-04-2018.pdf".
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 09 maja 2018 r.
Informacja o unieważnieniu postępowania została zamieszczona w części załączniki, poniżej.