Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- BDG-V.2611.79.2018.GK Sukcesywna dostawa mebli i krzeseł
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- przetarg nieograniczony
- Ogłaszający
- Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
- Województwo
- MAZOWIECKIE
- Powiat
- Warszawa
- Miasto
- Warszawa
- Ulica
- ul. Wspólna
- Numer budynku
- 2/4
- Data publikacji od
- 2018-11-14
- Data publikacji do
- 2019-02-28
- Termin składania ofert
- 2018-11-22 10:00
- Numer ogłoszenia
- BDG-V.2611.79.2018.GK
UWAGA Zmiana terminu składania ofert
Ofertę wraz z niezbędnymi dokumentami należy złożyć do 23 listopada 2018 r. do godz. 10:00 w Kancelarii Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju, adres: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa.
Poniżej załączone zostały:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
Załącznik Nr 1a – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) Część I
Załącznik Nr 1b – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) Część II
Załącznik Nr 2a – wzór umowy Część I
Załącznik Nr 2a – wzór umowy Część II
Załącznik Nr 3 – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik Nr 4 – wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik Nr 5 – wzór oświadczenia o grupie kapitałowej
Załącznik Nr 6 – wzór wykazu dostaw
Załącznik Nr 7a – wzór Formularza Ofertowego na Część I
Załącznik Nr 7b – wzór Formularza Ofertowego na Część II
Załącznik Nr 8a – wzór Formularza asortymentowo-cenowego Część I
Załącznik Nr 8b – wzór Formularza asortymentowo-cenowego Część II
Zmiana treści SIWZ z dnia 15.11.2018 r.
Załącznik Nr 8b - wzór Formularza asortymentowo-cenowego Część II - zmieniony
Wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 15.11.2018 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 16.11.2018
Wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ z dnia 19.11.2018 r.
Wyjaśnienia 5 treści SIWZ z dnia 19.11.2018 r.
Wyjaśnienia 6 treści SIWZ z dnia 20.11.2018 r.
Informacje z otwarcia ofert w dniu 23.11.2018 r.
Unieważnieniu postępowania Część II.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywną dostawę mebli i krzeseł - Część II – zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych krzeseł obrotowych, konferencyjnych i metalowych tapicerowanych zostało unieważnione na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp.
Uzasadnienie:
Cena najwyżej ocenionej oferty, niepodlegającej odrzuceniu, wynosząca 421 951,50 zł brutto przekracza kwotę 289 800,00 zł brutto, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację Części II zamówienia.
Wybór najkorzystniejszej oferty Część I. informacja z dnia 30.11.2018 r.
W powyższym postępowaniu na Część I zamówienia, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 6 złożoną przez JARD Sp. z o.o. Al. Na Skarpie 21/11 00-488 Warszawa.
Jest to oferta, która uzyskała największą liczbę punktów obliczoną zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, oferta nie podlega odrzuceniu a wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Poniżej zamieszczono zestawienie i porównanie ofert oraz punktację ofert.