2015-08-17
Emisja spotu reklamowego w kinach w wybranych miastach w Polsce
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego z siedzibą w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 4/6 zaprasza do przedstawienia szacunkowej wyceny kosztów zrealizowania zamówienia na emisję spotu reklamowego o długości 60 sekund w kinach w wybranych miastach w Polsce – w ramach kampanii społecznej dotyczącej problemu prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu.
I Informacje ogólne dotyczące zapytania
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.– Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.).
- Szacunkową wycenę kosztów zrealizowania przedmiotowego zamówienia należy przesyłać wyłącznie w wersji elektronicznej, wraz z wypełnionym formularzem stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania oraz ewentualnymi dodatkowymi informacjami, które mogą mieć wpływ na koszt brutto dotarcia do danej ilości widzów nośnika (np. pozycjonowanie w bloku reklamowym, wymagania techniczne dotyczące pliku zawierającego spot oraz ewentualne koszty jego konwersji do wymaganego przez kina formatu, itp.), na adres e-mail:karol.michalski@mir.gov.pl do końca dnia 20 sierpnia 2015 r.
- Szacując wartość przedmiotowego zamówienia należy podawać ceny brutto.
- Wszelkie pytania na temat niniejszego zapytania należy kierować do pana Karola Michalskiego (adres e-mail: karol.michalski@mir.gov.pl; numer telefonu: 22 630 12 95).
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest emisja spotu reklamowego o długości 60 sekund w kinach w wybranych miastach w Polsce – w ramach kampanii społecznej dotyczącej problemu prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu.
- Celem zamówienia jest promocja i intensyfikacja efektywności dotarcia do grupy docelowej kampanii społecznej, której głównym założeniem jest spadek liczby osób prowadzących samochód osobowy po spożyciu alkoholu oraz w konsekwencji - spadek liczby wypadków drogowych spowodowanych przez pijanych kierowców oraz spadek liczby ofiar tych zdarzeń. Zakładany czas trwania kampanii społecznej to koniec września-początek grudnia br.
- Grupą docelową zamówienia jest ogół społeczeństwa, w szczególności osoby w wieku 18-24 lata. W tym przedziale wiekowym liczba nietrzeźwych kierujących będących sprawcami wypadków, w których giną uczestnicy ruchu drogowego, jest największa, biorąc pod uwagę liczebność populacji w tym przedziale wiekowym.
III. Założenia dotyczące szacowania zamówienia
- Wybranymi miastami w Polsce, o których mowa w pkt. II.1, powinno być przynajmniej 7 z następujących miast (przy czym Trójmiasto traktowane jest jako jedno miasto): Białystok, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Trójmiasto (Gdańsk, Gdynia, Sopot), Warszawa, Wrocław.
- Emisja spotu reklamowego kampanii społecznej może mieć miejsce przed wszystkimi kategoriami filmów, z wyłączeniem filmów dla dzieci oraz filmów, których tematyka i kontekst może negatywnie wpłynąć na odbiór kampanii.