UWAGA: Rozenanie rynku zostało anulowane
W ramach procedury rozeznania rynku zapraszam do składania ofert na organizację i obsługę międzynarodowej konferencji pn. Zrównoważony rozwój obszarów miejskich w krajach członkowskich w latach 2014-2020 ze szczególnym uwzględnieniem Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych– doświadczenia, w dniach 28 września – 1 października 2015r. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do zapewnienia usług hotelowych, usług transportowych, usług gastronomiczno-restauracyjnych, usług technicznych, wynajęcia sali konferencyjnej podczas spotkania dla maksymalnie 200 osób. Oferty należy przesłać do 20.07.2015 r. do końca dnia na adres e-mail: konrad.saganowski@mir.gov.pllub monika.pietka@mir.gov.pl.
Informacje dodatkowe:
- Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
- Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów, stosowanych w Ministerstwie.
- Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
- Zaproszenie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Ministerstwa do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
- Ministerstwo zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zadania bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert lub do rezygnacji z części zadania bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu przepisów Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy, jego oferta zostanie odrzucona.
- Zamawiający nie wpłaca zaliczek za realizację zadania. Płatność dokonana jest po wykonaniu usługi.