Przedmiot zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi klienta wewnętrznego w administracji publicznej, zwanego dalej szkoleniem, dla maksymalnie 53 pracowników Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju.
O udział w postępowaniu mogą ubiegać się podmioty, które spełniają następujące warunki:
- posiadają minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu działalności szkoleniowej, w tym w organizacji szkoleń dla grup liczących powyżej 50 uczestników,
- przedstawią propozycję programu szkolenia,
- dysponują trenerami dającymi rękojmię należytej realizacji programu szkolenia, posiadającym minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu przedmiotu zamówienia, w tym w ciągu dwóch lat od dnia złożenia oferty każdy z trenerów przeprowadził co najmniej 10 szkoleń z zakresu obsługi klienta wewnętrznego.
Informacje o ofercie
Oferty należy przesłać w wersji elektronicznej do 16 listopada 2018 r. na adres e-mail: izabela.gill@miir.gov.pl.
Zamawiającyweźmie pod uwagę wyłącznie oferty, przedstawione na wzorze, który stanowi Załącznik nr 1 do OPZ.
UWAGA! Zmiana treści OPZ w pkt 6. ppkt. 5 - Zamawiający nie zapewnia noclegu ani wyżywienia dla trenerów. Termin składania ofert przedłużono do 16 listopada br.
Osoba do kontaktu
Izabela Gill
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
tel. 22 273 73 11
mejl: izabela.gill@miir.gov.pl