2015-08-07
Zewnętrzne nośniki reklamowe w wybranych miastach w Polsce
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego z siedzibą w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 4/6 zaprasza do przedstawienia szacunkowej wyceny kosztów zrealizowania zamówienia na przeprowadzenie na zewnętrznych nośnikach reklamowych o powierzchni 12 m2 (outdoor) w wybranych miastach w Polsce, działań wspomagających kampanię społeczną dotyczącą problemu prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu.
I. Informacje ogólne dotyczące zapytania
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.).
- Szacunkową wycenę kosztów zrealizowania przedmiotowego zamówienia należy przesyłać wyłącznie w wersji elektronicznej, wraz z wypełnionym formularzem stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania oraz ewentualnymi dodatkowymi informacjami, które mogą mieć wpływ na cenę jednostkową brutto nośnika (np. wpływ okresu wyborczego na wysokość kosztów), na adres e-mail: karol.michalski@mir.gov.pl do końca dnia 12 sierpnia 2015 r.
- Szacując wartość przedmiotowego zamówienia należy podawać ceny brutto.
- Wszelkie pytania na temat niniejszego zapytania należy kierować do pana Karola Michalskiego (adres e-mail: karol.michalski@mir.gov.pl; numer telefonu: 22 630 12 95).
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na zewnętrznych nośnikach reklamowych o powierzchni 12 m2 (outdoor) w wybranych miastach w Polsce, działań wspomagających kampanię społeczną dotyczącą problemu prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu.
- Celem zamówienia jest promocja i intensyfikacja efektywności dotarcia do grupy docelowej kampanii społecznej, której głównym założeniem jest spadek liczby osób prowadzących samochód osobowy po spożyciu alkoholu oraz w konsekwencji - spadek liczby wypadków drogowych spowodowanych przez pijanych kierowców oraz spadek liczby ofiar tych zdarzeń. Zakładany czas trwania kampanii społecznej to koniec września-początek grudnia 2015 r.
- Grupą docelową zamówienia jest ogół społeczeństwa, w szczególności osoby w wieku 18-24 lata. W tym przedziale wiekowym liczba nietrzeźwych kierujących będących sprawcami wypadków, w których giną uczestnicy ruchu drogowego, jest największa, biorąc pod uwagę liczebność populacji w tym przedziale wiekowym.
III. Założenia dotyczące szacowania zamówienia
- Cena jednostkowa brutto nośnika powinna uwzględniać koszt druku, wyklejenia, ekspozycji, montażu i demontażu plakatów reklamowych kampanii społecznej w wybranych miastach wojewódzkich Polski. Projekt graficzny wielkoformatowego plakatu reklamowego zostanie przekazany przez Zamawiającego.
- Ekspozycja plakatów reklamowych kampanii społecznej musi mieć miejsce w obszarach dobrze widocznych (zapewniających jak najlepsze dotarcie do grupy docelowej), np. przy głównych ciągach komunikacyjnych, miejscach rozrywki (kluby, dyskoteki), szkołach i uczelniach, centrach handlowych, centrach miast.