Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-06-04 12:16:00  norbertgulinski norbertgulinski

Utworzono artykuł 229598 o nazwie 'Petycja z dnia 17 stycznia 2018 r.'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste229598
user_idpuste1007933
resource_idpuste432
namepustePetycja z dnia 17 stycznia 2018 r.
category_idpuste7936
language_idpuste1
shortpustePetycja dotyczy wprowadzenia zmiany zakresu stosowania art. 145 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2017 r.
fullpuste

Petycja dotyczy wprowadzenia zmiany zakresu stosowania art. 145 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2017 r., w sprawach, w których postępowanie o ustalenie opłaty adiacenckiej nie zostało wszczęte przed dniem 1 września 2017 r. i w tym dniu nie upłynęły 3 lata od stworzenia warunków do podłączenia nieruchomości do poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej albo stworzenia warunków do korzystania z wybudowanej drogi a w dniu stworzenia tych warunków obowiązywała uchwała rady gminy.

publishfrompuste2019-06-04 00:00:00
_activepuste1
slugpustepetycja-z-dnia-17-stycznia-2018-r
2019-09-11 13:47:07  Dorota Błaszczyk

Pole category_id zmieniło wartość z '7936' na '44056'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id793644056
2019-09-17 11:31:14  Dorota Błaszczyk

Zmieniono nazwę z 'Petycja z dnia 17 stycznia 2018 r.' na 'Petycja wielokrotna z 17 stycznia 2018 r.'

Pole short zmieniło wartość z 'Petycja dotyczy wprowadzenia zmiany zakresu stosowania art. 145 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2017 r.' na 'Petycja wielokrotna w sprawie zmiany zakresu stosowania art. 145 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2017 r.'

Pole full zmieniło wartość z '<p> Petycja dotyczy wprowadzenia zmiany zakresu stosowania art. 145 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2017 r., w sprawach, w kt&oacute;rych postępowanie o ustalenie opłaty adiacenckiej nie zostało wszczęte przed dniem 1 września 2017 r. i w tym dniu nie upłynęły 3 lata od stworzenia warunk&oacute;w do podłączenia nieruchomości do poszczeg&oacute;lnych urządzeń infrastruktury technicznej albo stworzenia warunk&oacute;w do korzystania z wybudowanej drogi a w dniu stworzenia tych warunk&oacute;w obowiązywała uchwała rady gminy.</p> ' na '<p> <span style="font-size:1.25em;"><strong>Petycja w sprawie zmiany zakresu stosowania art. 145 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2017 r.</strong></span></p> <p> &nbsp;</p> <p> W dniach od 17 stycznia do 7 lutego 2018 r. doMinisterstwa Inwestyczji i Rozwoju wpłynęło 5 petycji indywidualnych dot. wprowadzenia zmiany zakresu stosowania art 145 ww. ustawy, w sprawach, w kt&oacute;rych postępowanie o ustalenie opłaty adiacenckiej nie zostało wszczęte przed dniem 1 września 2017 r. i w tym dniu nie upłynęły 3 lata od stworzenia warunk&oacute;w do podłączenia nieruchomości do poszczeg&oacute;lnych urządzeń infrastruktury technicznej albo stworzenia warunk&oacute;w do korzystania z wybudowanej drogi a w dniu stworzenia tych warunk&oacute;w obowiązywała uchwała rady gminy.</p> <p> Biorąc pod uwagę liczbę petycji oraz ich powtarzalność, Minister Inwestycji i Rozwoju w dniu 14 lutego 2018 r. uznał te wystąpienia za petycję wielokrotną i wyznaczył dzień 30 marca 2018 r. jako datę do kt&oacute;rej będzie oczekiwać na dalsze petycje w tej sprawie.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> Data oczekiwania na dlasze petycje: 30 marca 2018 r.</p> <p> Kom&oacute;rka rozpatrująca petycję: Departament Architektury, Budownictwa i Geodezji</p> <p> Data udzielenia odpowiedzi: 29 czerwca 2018 r.</p> '

Pole publishfrom zmieniło wartość z '2019-06-04 00:00:00' na '2018-03-30 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
namePetycja z dnia 17 stycznia 2018 r.Petycja wielokrotna z 17 stycznia 2018 r.
shortPetycja dotyczy wprowadzenia zmiany zakresu stosowania art. 145 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2017 r.Petycja wielokrotna w sprawie zmiany zakresu stosowania art. 145 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2017 r.
full

Petycja dotyczy wprowadzenia zmiany zakresu stosowania art. 145 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2017 r., w sprawach, w których postępowanie o ustalenie opłaty adiacenckiej nie zostało wszczęte przed dniem 1 września 2017 r. i w tym dniu nie upłynęły 3 lata od stworzenia warunków do podłączenia nieruchomości do poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej albo stworzenia warunków do korzystania z wybudowanej drogi a w dniu stworzenia tych warunków obowiązywała uchwała rady gminy.

Petycja w sprawie zmiany zakresu stosowania art. 145 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2017 r.

 

W dniach od 17 stycznia do 7 lutego 2018 r. doMinisterstwa Inwestyczji i Rozwoju wpłynęło 5 petycji indywidualnych dot. wprowadzenia zmiany zakresu stosowania art 145 ww. ustawy, w sprawach, w których postępowanie o ustalenie opłaty adiacenckiej nie zostało wszczęte przed dniem 1 września 2017 r. i w tym dniu nie upłynęły 3 lata od stworzenia warunków do podłączenia nieruchomości do poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej albo stworzenia warunków do korzystania z wybudowanej drogi a w dniu stworzenia tych warunków obowiązywała uchwała rady gminy.

Biorąc pod uwagę liczbę petycji oraz ich powtarzalność, Minister Inwestycji i Rozwoju w dniu 14 lutego 2018 r. uznał te wystąpienia za petycję wielokrotną i wyznaczył dzień 30 marca 2018 r. jako datę do której będzie oczekiwać na dalsze petycje w tej sprawie.

 

 

Data oczekiwania na dlasze petycje: 30 marca 2018 r.

Komórka rozpatrująca petycję: Departament Architektury, Budownictwa i Geodezji

Data udzielenia odpowiedzi: 29 czerwca 2018 r.

publishfrom2019-06-04 00:00:002018-03-30 00:00:00
2019-09-24 09:51:52  Dorota Błaszczyk

Zmieniono nazwę z 'Petycja wielokrotna z 17 stycznia 2018 r.' na 'Petycja wielokrotna z 30 marca 2018 r. (data wpływu: od 17 stycznia 2018 r. do 7 lutego 2018 r.)'

Pole full zmieniło wartość z '<p> <span style="font-size:1.25em;"><strong>Petycja w sprawie zmiany zakresu stosowania art. 145 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2017 r.</strong></span></p> <p> &nbsp;</p> <p> W dniach od 17 stycznia do 7 lutego 2018 r. doMinisterstwa Inwestyczji i Rozwoju wpłynęło 5 petycji indywidualnych dot. wprowadzenia zmiany zakresu stosowania art 145 ww. ustawy, w sprawach, w kt&oacute;rych postępowanie o ustalenie opłaty adiacenckiej nie zostało wszczęte przed dniem 1 września 2017 r. i w tym dniu nie upłynęły 3 lata od stworzenia warunk&oacute;w do podłączenia nieruchomości do poszczeg&oacute;lnych urządzeń infrastruktury technicznej albo stworzenia warunk&oacute;w do korzystania z wybudowanej drogi a w dniu stworzenia tych warunk&oacute;w obowiązywała uchwała rady gminy.</p> <p> Biorąc pod uwagę liczbę petycji oraz ich powtarzalność, Minister Inwestycji i Rozwoju w dniu 14 lutego 2018 r. uznał te wystąpienia za petycję wielokrotną i wyznaczył dzień 30 marca 2018 r. jako datę do kt&oacute;rej będzie oczekiwać na dalsze petycje w tej sprawie.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> Data oczekiwania na dlasze petycje: 30 marca 2018 r.</p> <p> Kom&oacute;rka rozpatrująca petycję: Departament Architektury, Budownictwa i Geodezji</p> <p> Data udzielenia odpowiedzi: 29 czerwca 2018 r.</p> ' na '<p> <span style="font-size:1.4em;"><strong>Petycja w sprawie zmiany zakresu stosowania art. 145 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2017 r.</strong></span></p> <p> &nbsp;</p> <p> W dniach od 17 stycznia do 7 lutego 2018 r. do Ministerstwa Inwestyczji i Rozwoju wpłynęło 5 petycji indywidualnych dot. wprowadzenia zmiany zakresu stosowania art 145 ww. ustawy, w sprawach, w kt&oacute;rych postępowanie o ustalenie opłaty adiacenckiej nie zostało wszczęte przed dniem 1 września 2017 r. i w tym dniu nie upłynęły 3 lata od stworzenia warunk&oacute;w do podłączenia nieruchomości do poszczeg&oacute;lnych urządzeń infrastruktury technicznej albo stworzenia warunk&oacute;w do korzystania z wybudowanej drogi a w dniu stworzenia tych warunk&oacute;w obowiązywała uchwała rady gminy.</p> <p> Biorąc pod uwagę liczbę petycji oraz ich powtarzalność, Minister Inwestycji i Rozwoju w dniu 14 lutego 2018 r. uznał te wystąpienia za petycję wielokrotną i wyznaczył dzień 30 marca 2018 r. jako datę do kt&oacute;rej będzie oczekiwać na dalsze petycje w tej sprawie.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> Data oczekiwania na dlasze petycje: 30 marca 2018 r.</p> <p> Kom&oacute;rka rozpatrująca petycję: Departament Architektury, Budownictwa i Geodezji</p> <p> Data udzielenia odpowiedzi: 29 czerwca 2018 r.</p> '

Pole _important wypełniono wartością 'true'

Pole _important_till wypełniono wartością '2028-01-17 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
namePetycja wielokrotna z 17 stycznia 2018 r.Petycja wielokrotna z 30 marca 2018 r. (data wpływu: od 17 stycznia 2018 r. do 7 lutego 2018 r.)
full

Petycja w sprawie zmiany zakresu stosowania art. 145 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2017 r.

 

W dniach od 17 stycznia do 7 lutego 2018 r. doMinisterstwa Inwestyczji i Rozwoju wpłynęło 5 petycji indywidualnych dot. wprowadzenia zmiany zakresu stosowania art 145 ww. ustawy, w sprawach, w których postępowanie o ustalenie opłaty adiacenckiej nie zostało wszczęte przed dniem 1 września 2017 r. i w tym dniu nie upłynęły 3 lata od stworzenia warunków do podłączenia nieruchomości do poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej albo stworzenia warunków do korzystania z wybudowanej drogi a w dniu stworzenia tych warunków obowiązywała uchwała rady gminy.

Biorąc pod uwagę liczbę petycji oraz ich powtarzalność, Minister Inwestycji i Rozwoju w dniu 14 lutego 2018 r. uznał te wystąpienia za petycję wielokrotną i wyznaczył dzień 30 marca 2018 r. jako datę do której będzie oczekiwać na dalsze petycje w tej sprawie.

 

 

Data oczekiwania na dlasze petycje: 30 marca 2018 r.

Komórka rozpatrująca petycję: Departament Architektury, Budownictwa i Geodezji

Data udzielenia odpowiedzi: 29 czerwca 2018 r.

Petycja w sprawie zmiany zakresu stosowania art. 145 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2017 r.

 

W dniach od 17 stycznia do 7 lutego 2018 r. do Ministerstwa Inwestyczji i Rozwoju wpłynęło 5 petycji indywidualnych dot. wprowadzenia zmiany zakresu stosowania art 145 ww. ustawy, w sprawach, w których postępowanie o ustalenie opłaty adiacenckiej nie zostało wszczęte przed dniem 1 września 2017 r. i w tym dniu nie upłynęły 3 lata od stworzenia warunków do podłączenia nieruchomości do poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej albo stworzenia warunków do korzystania z wybudowanej drogi a w dniu stworzenia tych warunków obowiązywała uchwała rady gminy.

Biorąc pod uwagę liczbę petycji oraz ich powtarzalność, Minister Inwestycji i Rozwoju w dniu 14 lutego 2018 r. uznał te wystąpienia za petycję wielokrotną i wyznaczył dzień 30 marca 2018 r. jako datę do której będzie oczekiwać na dalsze petycje w tej sprawie.

 

 

Data oczekiwania na dlasze petycje: 30 marca 2018 r.

Komórka rozpatrująca petycję: Departament Architektury, Budownictwa i Geodezji

Data udzielenia odpowiedzi: 29 czerwca 2018 r.

_importantpuste1
_important_tillpuste2028-01-17 00:00:00
2019-09-24 09:51:52  Dorota Błaszczyk

Załączono plik 572254

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2416589
user_idpuste2502667
fobject_idpuste572254
resource_idpuste432
modelpusteArticle
foreign_idpuste229598
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-09-24 09:51:52  Dorota Błaszczyk

Załączono plik 572255

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2416590
user_idpuste2502667
fobject_idpuste572255
resource_idpuste432
modelpusteArticle
foreign_idpuste229598
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..